Jjuu, toi otsikko ei sitten liity aiheeseen mitenkään ! :D oon vain niin pirun huono keksimään otsikoita... :P Koulussa oli ihan mukavaisa päivä, oli ihan kivoja aineita, mutta kolme tuntia puukässää oli jo liikaa jopa mulle.. :/ kun siellä jouduttiin vieläpä kantamaan selkä vääränä jotain puita sisälle raksa-haalarit päällä ! hemmetti tunsin itseni muodikkaaksi! :D sitten olikin matikkaa, opettajana sangen hullu tapaus O_o sitten taas tämä  kuuluisa "kaatosateessa kävellen kotiin" ...-.- ai että tämä syksy on ihanaa !! -.-

Sain tehtyä läksytkin, ja nyt on sitten vapaa-aikaa, ja huomenna onkin jo perjantai !! huomenna olisi suunnitelmissa katsoa parin parhaan kaverin kanssa Sex And The City se joku Abu Dabi :D se on perhanan hauska, Samanthalle sattuu ja tapahtuu :D Ja huomenna olis myös terveystarkastus mulla...!! :( ihan typerää tommonen... ja koululiikkaakin, jalkapalloa jos ei sada... ja jos sateella joudutaan pelaamaan niin mie en kovin kannata sitä !! :D

Yritän väkisin jauhaa jotain, mutta taas tavallaan juttua piisais ihan riittämiin, mutta pää sitten ihan tyhjä kun pääsee kirjottamaan ... hmm :D No tässä katselen Michael Jacksonin Live In Bucharest, Dangerous Tour- DVD:tä ^^ <3 tommonen perus :D ja oleilen facebookissa , jospa kavereita tulis kohta juttusille :)

Oon tässä jo kuolaillut monta viikkoa ihania MJ-paitoja eri nettikaupoissa, ja pitäis kyllä tilata pari... mutta mistähän sitä rahaa sais? :D ja ainahan "PITÄÄ" tilata Michael tavaraa ihan pakko :D <3 mutta katotaan nyt, tilaan sitten kun rahataso on sillä tasolla (joo tiedän oli hemmetin järkevä lause) että sais ostettuu jotain, kun onhan ne postimaksutkin maksettava :D Ja ainiin, tässä sunnuntaina pitää viedä postiin Michaelin synttärikortti, että se varmasti ehtii ajoissa ;) Ja siis Michaelhan täyttää 29.8.2011  53-vuotta !! :) <3 Mun papparainen ;> Pitää sitten kyllä leipoa mokkapaloja jos osais... :P no ainahan sitä voi yrittää, ja ohjekkin olisi, kun saatiin koulusta kotsan kirjat :)

By the way, tulin tässä yksi päivä aatelleeksi, että onpa hienoa olla juuri Michael Jackson- fani !! ja mietin myös, että mikä siitä tekee niin eritystä.. :) No tulin siihen tulokseen että Michaelia hienompaa persoonaa ei ole, ei ainakaan ole tullut vastaan.. <3 Oon MJ-fani hautaan saakka, ja oon myös helvetin ylpeä siitä ! :) sanokoot muut mitä sanoo, tää on se mun juttu :)

Mutta joo, tässä tää tän päivän postaus varmaan olikin....

p.s vaihdoin nicknameni "Liberian Girl" :iksi, joten älkää ihmetelkö että kuka vitsin Liberian Girl, sehän on pupufani !! eli tästä lähtien esiinnyn nimellä "Liberian Girl" ;)

Nähkäillään ;*** <3

   JAM

 

-Liberian Girl