Jou..Jou, niggas yeah :D joo jäi VÄHÄ toi 50cent päälle :P se In da club on OIKEESTI VAAN NIIN JEES :''D <3 by the way,,, Aijon todellakin parantaa tapani tämän bloggailun suhteen... :''D Yritän saada aikaseksi kirjoitella tänne AINAKIN joka toinen päivä.. ;) Heheh. :D Muuten!!!! Hyviä uutisiaaaa!!! Mun se läppäri saapu eilen!!! :DD <3 jayy! :) <3 I'm so happyhappy now :D <3 Ja SAIN JOPA EILEN SIIVOTTUA SEN VAATEKAAPIN, kuten suunnittelinkin.. :D Meinas vaan räjähtää pää äidin kanssa, kun se vähän helppas mua sen kaapin siivoomisessa... Äiti vaan nyt sattu oleen hieman rasittavalla tuulella...-.-'' LoL. No äitien tehtävä on olla rasittava. :D

Ihanaa todellakin että sain siivottua sen vaatekaapin (sissus kuinka helvetin moisesti mulla on vaatteita, ja en silti löydä KOSKAAN aamuisin mitään järkevää päälle pistettävää) niin jaksaa sit katella välillä mitä laittaa päällensä.. :D ettei oo aina ne ainaiset kuluneet mustat lökärit, ja huppari... joo anteeks...-.-'' Kyllä mie aina laitan farkut kun lähetään "kaupunkiin" Roosan kanssa jne, mutta kouluun nyt pukeudun miten sattuu, ja kotona... Joo en viiti ees sanoa :'D

Tänään yritin kysellä äitiltä hienovarasesti et josko saisin varata parturin (äitihän sen maksaa, minä nyt minun 50e seteleitä millekkään kampaajalle anna saatana..!)  mut äiti oli sitä mieltä et nyt kyllä säästetään rahaa reissuun (joo me lähetään kait tossa talvella Dubaiin, jee! <3) ja sillee, mut annoin sille tasan kaks vaihtoehtoa, että joko se leikkaa mulle ne sivuotsikset, tai kampaaja. (joo tiiän olen kauhea lapsi) ja (voi kakka näitä sulkeissa olevia lauseita tulee tänään kokoajan ... :D ) joo se siitä aiheesta nyt sitten.

Eilen saapui myös mun HuutoNetistä tilaamani Michael Jackson mini tarjotin! <3 Se on aivan ihana :D <3 Se on oikeasti aika pieni, ja sillee mut silti tosi nice. Siinä on kuva Michaelista laulamassa lavalla Bad-kiertueen aikana :) I like! :D <3 Joo eli MJ tavaraa kerääntyy kokoajan lisää. Missäköhän se mun MJ toppi viipyy? entäs se kangaskassi? O_o joo ei mtn hajua :D

Mutta tässä tämä taas tältä erää. Perhana kohta on uusvuos... :D itseasiassa huomenna! :D Jes!!! Roosan kaa ulos hillumaan! :) <3 Tjänare! :'D

Nickiii <3

  Michael Jackson <3<3<3

-Liberian Girl