tänään on ollut ihan kiva päivä, olen ollut kavereiden kanssa kaupungilla, ostin seppälästä itselleni kengät sitä Kreikan matkaa varten ;) kaupungille lähdin koska kaverini Irma (salanimi :D ) kävi ottamassa korviin toiset korvikset :) olin sitten toisen kaverini Sepon (salanimi myös ;D ) kanssa Irman tukijoukkoina :D ihan hauskaa oli, oltiin sitten vielä yhdessä lähipuistossa juttelemassa :) <3 ittelläni jostain syystä alkaa iskemään masis Michaelin kuoleman takia... :( haluis vaan niin paljon, että Mike eläis.... tuntuu että jos se olis elossa, kaikki olis hyvin mun elämässä... <3 ja huomaa että murehdin Mikea tosi usein, eilen itkin silmät päästäni 4D Michael Jacksonin viimeiset päivät- dokumentin takia, se oli todella surullinen... :'( mutta, olen päättänyt että aijon muistella Michaelia ilolla, ja olla onnellinen, koska sitä Mike todella halusi... hän ei halunnut että fanit surevat koko elämäänsä, ja tekevät itsemurhia, vaan ovat ONNELLISIA.... <3 ja sitä aijon olla.... :) <3 mun sulosen Miken tähden :p <3 mutta by the way, alan tässä pikkuhiljaa kehittelemään jonkun tapasta muistopostausta lauantaiksi.... en anna mitään vinkkiä, sillä se jääköön yllätykseksi ;) <3 tässä pari kuvaa Mikesta, mitkä sulattivat mun sydämen ;) <3

 

 ihana toi viereinen ilme ^^ <3