30 faktaa minusta:

1. Olen 13w  

2. Asun Keski-Suomessa

3. Minulla on 2 kania, Hani ja Mörkö

4. Michael Jackson on elämäni :D

5. Tilasin tänään MJ-pussilakanat ;3

6. minulla on ruskeat pitkät hiukset....

7. ..... ja siniset silmät....

8. ....ja pisamia :D

9. Asun omakotitalossa järven rannalla

10. huoneeni on värikäs, johon olen yhdistänyt myös mustavalkoista mm. pari MJ taulua, yksi MJ juliste, MJ seinäkello, ja ne lakanat :D

11. aloitin ylä-asteen

12. keskiarvoni oli 6-luokan kevät todistuksessa 8.6 (lukuaineet)

13. aion parantaa koulussa

14. omistan ulkomaalaisia kavereita

15. ja kyllä niitä suomalaisiakin löytyy.....

16. pidän yhdestä pojasta---> PALJON <3

17. olen surkea koululiikunnassa, tai no riippuu lajista... :P

18. historia, äikkä, ja musiikki ovat intohimoni :D

19. aloitin laulutunnit

20. minusta tulee seuraava MJ muahahahaa >:D ei vaine ;)

21. olen koukussa MJ:n musaan

22. pidän muodista

23. inhoan JA rakastan siivousta

24. pakkomielteeni on keräillä paljon MJ kamaa :P

25. rakastan kavereitani

26. penaalissani on 3 MJ pinssiä ja yksi MJ kuva

27. koululaukussani on 4 MJ pinssiä

28. ostan paljon samanlaisia vaatteita mitä MJ käytti

29. olen sekopää

30. I'm MJ Addict :D