Iltaa :P Ajattelin äsken tossa kun jutustelin Roosan kanssa facebookissa, että eilenhän minä blogia päivitin että menempäs nyt taas laittaan juttua, ja paskanmarjat, en mie eilen päivittäny ollenkaa! xd Noh, tuskin teitä "lukijoita" (jos niitä edes on) haittaa yhden päivän tauko? En usko ;p en mä niin kiinnostava ihminen ole... :''D Muttah, jooh, oltiin Roosan kanssa tänään TAAS shoppailemassa kaupungissa, ja oli tosi kivaa! En vain harmikseni löytänyt vaatteen vaatetta, koska ei ollut oikein mieleisiä missään.. : /  H&M:määnkin oon pettyny pahemman kerran, siellä on nykyään vain tylsiä tanttavaatteita! ;o ei kukaan nuori sellaisia halua..! En minä aineskaa :O Että mihin suuntaan sekin on menossa.. :/ No onneks valikoima luultavammin paranee keväämmällä, toivon hartaasti niin! ;oo Ja noh, kävinhän mie GinaTricotissa pariinkiin otteeseen katselemassa, mutta se oli jo aika tyhjillään kun nythän on menossa aika rajut alennusmyynnit.. :/ eli sieltäkään ei oikein löytynyt mun tyylistä vaatetta -.- Kävin sitten Glitterissä, ostamassa hiuspannan kun muistin että sellaisen tarviin, eli panta oli musta ohut venyvää materiaalia. Ja Bijou Birgitte liikkeestä ostin älyttömän suloisen pitkällä kaulaketjulla roikkuvan kello-korun! ja mikä parasta se toimii oikeasti! :DD Elikkäs tämän päivän shoppailut olivat hieman KÖYHÄT mutta ei aina voi onnistaa :) Loppupäivästä tultiin sitten kotiin, ja olin kotona tunnin ja lakkasin kynnet ihanan pinkiksi (helmiäistä ja tummaa pinkkiä) ja nyt ihastelen näitä kokoajan :D Ja kynsien lakkaamisen jälkeen menin vielä Roosalle ja kotona sit juttelin rakkaan kanssa mukavia facebookissa :) <3 Oli kiva päivä, huomenna olis sit vika vapis, ja maanantaina kouluun...! Jihuu näkee kavereita! :) Mutta joo, yritän kehitellä huomiseksikin jotain postausta, joten let's see ;) Ja loppuun vielä kuva Mikesta shoppailemassa ;) <3<3 Hyvät yöt kaikille ja nauttikaa vielä loppulomasta ! ;) <3

-Liberian Girl <3